AK KKP 10 meter – 4, 5, 11 en 12 oktober 2023

KKP 10 meter   40 schoten in series van 5 schoten

Op deze wedstrijd is het wedstrijdreglement van de K.N.S.A. van toepassing.

PROEFSCHOTEN  Iedere schutter heeft recht op proefschoten vooraf, wel binnen de toegestane tijd.

WAPENS Toegestaan zijn voor de onderdelen gebruikelijke wapens. De gebruikelijke hulpmiddelen zijn toegestaan, telescopische richtmiddelen mogen niet worden gebruikt. Op de baan kunnen de wapens door de baancommandant worden gecontroleerd.

MUNITIE Alle .22 randvuurmunitie, met uitzondering van lichtspoor en magnum, zijn toegestaan. RWS Target Rifle, RWS Pistol en CCI Standaard zijn bij het kaartenbureau verkrijgbaar.

KAARTEN Kaarten krijgt u uitgereikt.

AANSPRAKELIJKHEID Iedere schutter blijft persoonlijk aansprakelijk voor ongevallen of gevolgen daarvan, van welke aard dan ook, door zijn schuld of toedoen ontstaan.

WEDSTRIJDCOMMISSIE De wedstrijdcommissie bestaat uit het bestuur van de Schietvereniging Artemis.

ALGEMEEN

• Er is voldoende parkeergelegenheid
  • Het gebouw is rolstoel toegankelijk
  • U dient 30 minuten voor aanvang van uw serie aanwezig te zijn