Lid worden

Om lid te worden van SV Artemis heb je geen wapenverlof (verlof tot voorhanden hebben van een (vuur-)wapen) nodig.

Het eerste jaar van het lidmaatschap is het bovendien niet mogelijk om een dergelijk verlof aan te vragen. Je hebt een verlof nodig om vuurwapens in je bezit te mogen hebben. Wel mag je binnen de vereniging schieten met verenigingswapens. De vereniging bezit voldoende klein kaliber wapens voor hen die (nog) niet over een eigen wapen (kunnen) beschikken en willen beginnen met schieten. Gevorderde schutters kunnen ook gebruik maken van zwaar kaliber handwapens. Voor gebruik van verenigingswapens worden géén kosten in rekening gebracht.

Munitie voor al onze verenigingswapens evenals de bijbehorende schietkaarten voor de diverse disciplines kan je bij ons kopen.
Zolang je niet over een eigen wapenverlof beschikt blijft de niet-verschoten munitie achter op de vereniging. Bij het volgende bezoek zal dit worden verstrekt door de dienstdoende baancommandant.

Aspirant lid kan je worden door een aanmeldingsformulier in te vullen, te ondertekenen en dit samen met een pasfoto en een “Verklaring Omtrent het Gedrag” (VOG), dat te verkrijgen is bij de gemeente van uw woonplaats, bij één van onze bestuursleden in te leveren.
Het formulier om een VOG aan te vragen ligt op de vereniging en moet door de voorzitter worden getekend.

Na de toelating tot de vereniging bent u automatisch lid van de KNSA en word je een schietboekje overhandigd. Dit schietboekje is een persoonlijk stempelboekje waarin jouw schietbeurten worden bijgehouden. Een KNSA pasje komt iets later na aanmelding.

Na 6 maanden zal het bestuur in overleg met de ballotagecommissie bepalen of je volwaardig lid kunt worden.

Voor meer informatie over het lidmaatschap of zaken die met onze vereniging te maken hebben kan je contact opnemen met het secretariaat.

Wil je eens langskomen kom dan gerust langs bij SV Artemis gelegen aan de Nieuweweg 11A te ‘s Heer Hendrikskinderen. Onze leden helpen u graag verder. Neemt u wel legitimatie mee?

Contributie

De contributie bestaat uit twee delen. Het eerste deel wordt door de vereniging afgedragen aan de KNSA.

De contributie voor het lidmaatschap van de KNSA bedraagt per jaar:

• Senior-schutter € 42,50
  • Junior-schutter A (18 t/m 20 jaar) € 22,00
  • Junior-schutter B (15 t/m 17 jaar) € 17,00
  • Junior-schutter C (t/m 14 jaar) € 17,00

De contributie voor het lidmaatschap van onze vereniging bedraagt per jaar:

• Hoofdlid: € 15,00 per maand of € 180,00 per jaar
  • Gezinslid: € 9,00 per maand of € 108,00 per jaar
  • Junior-schutter A (18 t/m 20 jaar): € 9,00 per maand of € 108,00 per jaar
  • Junior-schutter B (15 t/m 17 jaar): € 43,00 per jaar
  • Junior-schutter C (t/m 14 jaar): € 43,00 per jaar

Inschrijfgeld voor KNSA en onze vereniging: