Accomodatie

Schietsportvereniging Artemis beschikt over een accommodatie die goed toegankelijk is voor invaliden.
Het clubgebouw is voorzien van 12 schietbanen en een ruime kantine met bar.

De vereniging bezit voldoende klein kaliber wapens voor hen die niet over een eigen wapen beschikken en willen beginnen met schieten. Gevorderde schutters kunnen ook gebruik maken van zwaar kaliber handwapens. Voor gebruik van verenigingswapens worden géén kosten in rekening gebracht.

Munitie voor al onze verenigingswapens evenals de bijbehorende schietkaarten voor de diverse disciplines kan je  bij ons kopen. Het is mogelijk om te pinnen.

Schietbanen

• 5 schietbanen waar liggend en knielend met luchtgeweer, klein kaliber karabijn en klein kaliber geweer op 12 meter kan worden geschoten
  • 2 schietbanen waar staand met luchtgeweer, luchtpistool, klein kaliber karabijn en klein kaliber geweer op 10 meter kan worden geschoten
  • 5 schietbanen waar staand en knielend met klein kaliber pistool, klein kaliber karabijn, klein kaliber geweer, groot kaliber pistool, groot kaliber .30 karabijn, zwartkruit pistool en voorlaad geweer op 10 meter of 25 meter kan worden geschoten

Bij onze vereniging mag geschoten worden met lood, deelmantel of volmantel, met uitzondering van de .30M1. Hiermee mag géén volmantel worden geschoten.

Kantine

Voor aanvang van uw schietbeurt kunt u aan de bar uw sterke verhalen achter een bak koffie kwijt. Geen zin ik koffie? Onze vrijwillige barmedewerk(st)er schenkt u graag iets fris in.
Alcohol voor de schietbeurt is verboden en aan personen onder de 18 jaar worden ook na het schieten geen alcoholische dranken geschonken.